Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza prodejních kanálů a návrh na jejich rozvoj ve společnosti ABB s. r. o
Kilinger, Jan ; Michálek, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou distribučních kanálů ve společnosti ABB s. r. o. se zaměřením na divizi vysokého napětí, která má sídlo v Brně na ulici Vídeňská. V první části jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle spolu s teoretickými metodami k jejich dosažení. Druhá část je praktická a jsou v ní zpracovány teoretické poznatky, potřebné pro pochopení problematiky a stanovení vlastních návrhů. V závěru jsou zhodnoceny výstupy a uvedeny návrhy na rozvoj prodejních kanálů a lepší komunikaci se zákazníky.
Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji
Zháňalová, Lucie ; JUDr. Michal Petr, Ph.D., ředitel Sekce legislativy a mezinárodních záležitostí, ÚOHS (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji“ popisuje současnou situaci na trhu, jeho strukturu se zaměřením na stávající konkurenci, klade důraz na vyhodnocení strategie uplatňované nejsilnějším subjektem na trhu, zkoumá a popisuje distribuční cesty a analyzuje poptávku po výrobcích včetně odhadu jejího vývoje do budoucna. Tato práce zohledňuje teoretická východiska jako jsou obecné analýzy sloužící pro přípravu tržních studií, orientované na oborové i obecné okolí firmy i na její vlastní fungování a vychází z definic konkurenčních strategií M.E. Portera. Dále se zabývá zdroji dat a metody jejich zpracování, včetně jejich sběru, třídění, členění a následném vyhodnocení. Diplomová práce je návodem jak postupovat při tržních analýzách a rozhodování o vstupu firmy na trh a mimo jiné odpovídá na otázky týkající se aktuální situace na trhu a subjektech na něm působícím.
On-line srovnávače v pojišťovnictví
Slavík, Jakub ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Cibulka, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou on-line srovnávačů pojištění. Teoretická část práce je věnována významu pojistných produktů, stavbou ceny pojistného, distribučními kanály pojistných produktů, on-line srovnávači samotnými a pojistnými produkty, které na nich lze sjednat. Praktická část práce se zabývá hloubkovou analýzou povědomí, chování a potřeb klientů na trhu on-line srovnávačů a zkušeností klientů se srovnávači, vyhodnocuje priority, proč si sjednávají pojištění tímto způsobem a mapuje výhody pro klienty. Výsledky dotazníkového průzkumu jsou formulovány ve vyhodnocení hypotéz. Závěr shrnuje vlastní poznatky a zhodnocení.
Price comparison websites in insurance
Šľachtová, Petra ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Galuška, Jiří (oponent)
Cílem mojí bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit roli online srovnávačů v podmínkách českého a slovenského pojistného trhu. V první kapitole se zaměřuji na distribuci pojistných produktů a popisuji jednotlivé přímé a nepřímé distribuční kanály. V druhé kapitole se věnuji charakteristice a výhodám a nevýhodám online srovnávačů. Zkoumám nabídku vybraných srovnávačů na českém a slovenském pojistném trhu a rozdíly mezi nimi. Pomocí vlastního dotazníkového průzkumu zkoumám frekvenci a důvody využívání online srovnávačů veřejností. V poslední kapitole se věnuji možným vlivům online srovnávačů na pojistný trh. Zde vycházím zejména ze zkušenosti z Velké Británie, kde mají porovnávače silné postavení již delší dobu. Na konci práce se věnuji možnému dalšímu vývoji online srovnávačů a jiných technologických start-upů a jejich vlivu na distribuci pojistných produktů.
Analýza prodejních kanálů a návrh na jejich rozvoj ve společnosti ABB s. r. o
Kilinger, Jan ; Michálek, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou distribučních kanálů ve společnosti ABB s. r. o. se zaměřením na divizi vysokého napětí, která má sídlo v Brně na ulici Vídeňská. V první části jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle spolu s teoretickými metodami k jejich dosažení. Druhá část je praktická a jsou v ní zpracovány teoretické poznatky, potřebné pro pochopení problematiky a stanovení vlastních návrhů. V závěru jsou zhodnoceny výstupy a uvedeny návrhy na rozvoj prodejních kanálů a lepší komunikaci se zákazníky.
Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji
Zháňalová, Lucie ; JUDr. Michal Petr, Ph.D., ředitel Sekce legislativy a mezinárodních záležitostí, ÚOHS (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji“ popisuje současnou situaci na trhu, jeho strukturu se zaměřením na stávající konkurenci, klade důraz na vyhodnocení strategie uplatňované nejsilnějším subjektem na trhu, zkoumá a popisuje distribuční cesty a analyzuje poptávku po výrobcích včetně odhadu jejího vývoje do budoucna. Tato práce zohledňuje teoretická východiska jako jsou obecné analýzy sloužící pro přípravu tržních studií, orientované na oborové i obecné okolí firmy i na její vlastní fungování a vychází z definic konkurenčních strategií M.E. Portera. Dále se zabývá zdroji dat a metody jejich zpracování, včetně jejich sběru, třídění, členění a následném vyhodnocení. Diplomová práce je návodem jak postupovat při tržních analýzách a rozhodování o vstupu firmy na trh a mimo jiné odpovídá na otázky týkající se aktuální situace na trhu a subjektech na něm působícím.
Využití online distribučních cest u vybraného ubytovacího zařízení
Čermák, Tomáš ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online distribučními cestami, které využívá vybraný hotel. Teoretická část přibližuje fenomén e-business a jeho konkrétní část e-commerce. Dále charakterizuje online trh cestovního ruchu a věnuje se současným trendům, které v současnosti ovlivňují svět online cestovního ruchu. Charakterizuje také typy online distribuce, na což navazuje praktická část, kde se analyzují primární data získaná z hotelu Vinohrady. Komparací dat pak práce zjišťuje, který z online distribučních kanálů je nejvyužívanější a který naopak nepřináší žádný užitek. V závěru jsou předneseny návrhy na optimalizaci online distribuce.
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
MRKÁČKOVÁ, Bohdana
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a řízení marketingových distribučních cest v podmínkách konkrétního podniku. Základním pojmem pro tuto diplomovou práci je marketing, od kterého se dále odvíjí další důležité pojmy. Cílem práce je zhodnotit současnou tvorbu a řízení marketingových distribučních cest ve vybraném podniku. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení. Pro tyto účely byla vybrána výrobní společnost, která se specializuje na výrobu dveří a zárubní.
Letenkové portály v ČR
Krejčová, Karolína ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na letenkové portály v České republice. Jejím cílem je analyzovat vztah mezi vybranými letenkovými portály a jejich globálním distribučním systémem (GDS). Teoretická část zahrnuje definici online trhu, následně charakterizuje online trh cestovního ruchu a objasňuje základní pojmy spojené přímo s letenkovými portály. V praktické části je zkoumána struktura a průběh rezervace vybraných portálů. Portály jsou rozděleny do dvou skupin podle daného GDS, posléze je aplikována metoda pozorování a metoda modelové rezervace. Na základě zjištěných poznatků jsou obě skupiny porovnávány. SWOT analýza použitá v závěru práce vyhodnocuje letenkové portály jako celek.
Internetové rezervační systémy vybraného ubytovacího zařízení a jejich význam
Dlouhá, Michaela ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu internetových rezervačních systémů nejmenovaného ubytovacího zařízení. Teoretická část seznamuje čtenáře s hlavním tématem, informačními technologiemi, charakterizuje danou problematiku a uvádí souvislosti s on-line formou prodeje v oblasti ubytovacích služeb. Stejně tak představuje distribuční kanály ubytovacích zařízení. Analytická část dále popisuje nejmenované ubytovací zařízení, zhodnocuje význam jednotlivých rezervačních portálů z hlediska jejich výhod, nevýhod, rozdílů a specifik. Na závěr je navrhnuto několik forem vylepšení spolupráce s daným ubytovacím zařízením.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.